Kundeservice

Vi hjelper deg!

Julen 2023

Vi har utvidet bytterett til 31. januar på alle julegaver. For å bytte må ordrenummer følge med returen. Pengene tilbakeføres til den som kjøpe varene - men vi kan selvfølgelig også tilby tilgodelapp (verdikode).

Levering: Hvis du bestiller den 18. eller senere anbefaler vi levering til hentested (My Pack Collect - levering til nærmeste Post Nord utleveringssted) for sikrere levering før jul. 

Siste liten? Vi holder til på Lierskogen og du er velkommen til å hente pakken selv, her på hovedkontoret. Vi holder åpent alle hverdager fra 08-16.  

Hvis du ønsker kjøpshjelp eller har spørsmål til ordren din, er det bare å ta kontakt. Vi hjelper deg så snart vi kan, vanligvis innen en dag. Merk at det kan ta noe lengre tid i travle perioder. 

Kundeservice, e-post: web@ac.no
Du kan også nå oss på telefon: 465 11 665 (9-15)

A&C Oslo AS

Inngang B, 3. etg.
Gjellebekkstubben 10, 
3420 LIERSKOGEN
info@ac.no

Org no: 922259844

 

Vanlige spørsmål:

Når får jeg varene mine?
Vi sender varen fra vårt lager i Lier, og vi sender varene straks vi mottar din ordre, eller neste dag. I salgsperioder og andre perioder med høy aktivitet kan leveringstiden bli noe forlenget. Leveringstiden er 2-7 dager. Velg selv ved check out.

Sporing
Ordren sendes med PostNord. Ta kontakt dersom du lurer på hvor pakken er.

Jeg har fått rabattkode, men den virker ikke
Du må trykke enter ("gå til" på mobil) etter at koden er lagt inn før du går til check out. Da vil koden bli aktivert. 

Retur og angrerett
Du har 14 dagers full returrett på ubrukte varer. I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Etter 14 dager inntrer vanlige reklamasjonsregler. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema som ligger sammen med ordrebekreftelsen på e-post. Du vil da få tilbakeført det du har betalt innen en uke fra vi har mottatt returen hos oss. Kjøper betaler returporto.

Retur sendes til
A&C Oslo AS
Gjellebekkstubben 10, 
3420 LIERSKOGEN

Varene du kjøper i nettbutikken må byttes eller reklamasjonsbehandles på samme sted, altså nettbutikken. Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med A&C Oslo AS informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

Ferieavvkling sommeren 2022

Nettbutikken er bemannet hver dag i hele sommer og vi pakker og sender ordrer hver dag. Kundeservice er åpen fra 09-12.

Returer som vi mottar i perioden 8.juli -10. august vil bli behandlet i august (husk å melde retur i Klarna dersom du har betalt med Klarna-faktura.)

Ferieavvkling sommeren 2022

Nettbutikken er bemannet hver dag i hele sommer og vi pakker og sender ordrer hver dag. Kundeservice er åpen fra 09-12.

Returer som vi mottar i perioden 8.juli -10. august vil bli behandlet i august (husk å melde retur i Klarna dersom du har betalt med Klarna-faktura.)